Do góry

+48 61 657 93 23

Pozycjonowanie SEO/SEM

Dlaczego pozycjonowanie przyspieszy rozwój Twojej firmy i sprawi, że zdobędziesz wielu nowych klientów.

Internet ze swoim nieograniczonym zasięgiem jest obecnie najlepszym, relatywnie tanim i najskuteczniejszym miejscem do promocji Twojej firmy. Stworzenie własnej strony www to jednak nie wszystko. Możemy posiadać najpiękniejszą stronę w Internecie, jeśli jednak nie wyeksponujemy jej odpowiednio, nasze starania nie przyniosą zamierzonych korzyści. Nie dotrzemy do klienta jeśli on sam nas nie znajdzie, a w Internecie najważniejsze jest to, by Twój serwis był widoczny. Internauci szukając produktów czy usług przeglądają tylko kilka pierwszych pozycji uzyskanych w wynikach wyszukiwania. Wniosek z tego jest prosty - jednym z podstawowych celów Twojej strony internetowej powinno być wyróżnienie się poprzez pozycje w wyszukiwarce, Twój potencjalny klient musi Cię znaleźć bez problemu, bez względu na to jakie słowo wpiszę w Google. Ten efekt najszybciej osiągniesz pozycjonując swój serwis.

Tytuł

Należy przy tym podkreślić niezwykle istotną zależność - by internauta zamienił się w twojego klienta Twój serwis musi być odpowiednio przejrzysty, funkcjonalny i czytelny, a oferta trafnie dopasowana do potrzeb odbiorcy. O tym jak właściwie powinno się tworzyć serwisy www możesz przeczytać na podstronach Tworzenie stron internetowych i Portale internetowe.

Jak Sam widzisz doskonale rozumiemy na czym polega dobra promocja w Internecie i możemy Cię zapewnić, że dzięki współpracy z nami zostaniesz LIDEREM w swojej branży.

Czym właściwie jest pozycjonowanie?

Najprościej mówiąc jest to świadome działanie, które ma na celu takie wypromowanie Twojego serwisu www, aby wyszukiwarka uznała go za niezwykle wartościowy i wybiła na pierwszą stronę wyników. Pozycjonowanie inaczej SEO (Search engine optimization) jest zatem procesem, szeregiem czynności które wykonuje pozycjoner, po to by Twój serwis po wpisaniu przez klienta słów/fraz związanych z działalnością twojej firmy znalazł link do Twojej strony pojawiający się na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce Google. Najlepiej wyjaśnić to na podstawie przykładu: klient szuka kwiaciarni w Warszawie, wpisuje frazę w wyszukiwarce "kwiaciarnia Warszawa". Na pierwszej stronie wyników pojawi się kilka linków do kwiaciarni z Warszawy, lepszych i gorszych, w 99% wypozycjonowanych. Naszym głównym celem będzie dojście do tego, by "Twoja kwiaciarnia" pojawiła się w wyszukiwarce Google w pierwszej dziesiątce najlepszych w Warszawie.

Co odróżnia pozycjonowanie od tradycyjnych form reklamy?

  • Google odwiedzają wyłącznie osoby poszukujące produktów lub usług

    Google jest wyszukiwarką, a nie wielotematycznym portalem internetowym, dlatego nie zawiera działów poświęconych polityce, pogodzie, chatów itd. Z tego powodu Internauci nie odwiedzają jej z nudów lub dla zabawy, lecz wyłącznie w celu znalezienia określonych produktów lub usług.

  • Na pozycjonowane serwisy trafiają tylko zdecydowani klienci

    Wypozycjonowane serwisy pojawiają się na pierwszej stronie Google wyłącznie po wpisaniu w wyszukiwarkę określonych słów kluczowych. Dzięki temu firmy nie inwestują w reklamę, która pojawia się wszystkim i wszędzie, ale tylko zdecydowanym klientom aktywnie poszukującym (poprzez wpisanie słów kluczowych) firm z ich branży.

  • Pozycjonowanie to obiektywna informacja

    Internauci są przekonani, że wyszukiwarka znajduje dla nich Liderów oferujących najlepsze produkty oraz usługi. Uważają oni, że na pierwszej strony znajdują się zawsze firmy najlepsze, a nie takie, które wykupiły usługę pozycjonowania.

koszt pozycjonowania

Cena uzależniona jest m.in. od:

  • Strony internetowej
  • Wybranych słów kluczowych
  • Ilości wyników wyszukiwań

Nie można zatem stworzyć tabelki, w której dałoby się wypisać ujednolicone dla wszystkich słów ceny za ich wypozycjonowanie.

SŁOWA KLUCZOWE

Bezpłatnie wybierzemy dla Ciebie najefektywniejsze słowa kluczowe. Pamiętaj, wybór słów kluczowych jest jednym z ważniejszych etapów współpracy.

Słowa kluczowe dzielą się na:

  • Efektowne

    Duży wzrost odwiedzalności strony, ale małe przełożenie na klientów czyli promocja marki z minimalnym zyskiem finansowym, lub bardziej obrazowo – jeżeli sprzedajesz tylko i wyłącznie sprzęt AGD marki PHILIPS, efektownym będzie słowo PHILIPS, ponieważ jest ono popularne i często wpisywane w okno wyszukiwarki, ale tylko mały procent osób poszukuje pod nim sprzętu AGD.

  • Efektywne

    Wzrost odwiedzalności jest mniejszy niż przy słowach efektownych, ale za to przełożenie na nowych klientów jest maksymalnie wysokie. Dzięki temu, że przeprowadzimy dokładną analizę twojej strony oraz serwisów konkurencji będziemy mogli trafnie wytypować kluczowe frazy, które wygenerują najbardziej wartościowy ruch na stronie i zwiększą Twoją sprzedaż.

  • Takie których nikt nie szuka

    Strona pojawia się wysoko w wyszukiwarkach pod słowami, których nikt nie szuka. Analogicznie prawie nikt się pod nimi nie reklamuje, więc wypozycjonowanie serwisu pod tymi słowami jest bardzo łatwe i na efekty nie trzeba długo czekać – warto mieć to na uwadze podczas wybierania oferty firm pozycjonujących.

Wypełnij krótki formularz - otrzymasz gotową ofertę Szybka wycena