Do góry

+48 61 657 93 23

Marketing

Strategia budowania świadomości marki w internecie

Chęć rozszerzenia kanałów dystrybucji swoich produktów lub usług o Internet wymaga obecności firmy w sieci. Aby zbudować świadomość marki w oczach internautów, niezbędne jest odpowiednie zaplanowanie działań, nakierowanych na efektywny marketing online. Na uwadze należy mieć zarówno swoje potrzeby, jak i oczekiwania grupy docelowej, do jakiej kierujemy swoją ofertę.

Tytuł

Tak wiele możliwości

Planując strategię skutecznego marketingu online do wyboru mamy wiele metod budowania świadomości marki w sieci.

Strona internetowa, kampania Google AdWords, e-mail marketing, social media… to tylko niektóre metody ciekawego i nowoczesnego promowania się w Internecie. Narzędzi reklamowych stale przybywa, co pozwala nam na zaplanowanie efektywnej kampanii z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacyjnych w Internecie.

Pamiętajmy jednak o coraz silniejszej i bardziej zróżnicowanej konkurencji. Aby wybić się ponad nią, niezbędne okazuje się planowanie strategiczne, uwzględniające charakterystykę produktu i grupy docelowej, jak również Twoje cele wizerunkowe lub sprzedażowe.

Synergia gwarancją skuteczności

W naszej pracy stawiamy więc na synergię działań i narzędzi, wynikającą z wiedzy i analizy przygotowywanej przez naszych specjalistów. Wynikiem ich działań są pytania i odpowiedzi, które pozwalają na opracowanie założeń komunikacyjnych i sprzedażowych w ujęciu długo- lub krótkofalowym.

W procesie opracowania strategii przechodzimy przez kilka etapów:
Briefing -> Analiza problemu, produktu, otoczenia, wizerunku -> Formowanie celu -> Wskazanie kanałów i narzędzi -> Planowanie budżetu i tworzenie harmonogramu

Skutkiem naszej pracy są strategie, w ramach których wymienić można:

  • Dbałość o wizerunek marki lub produktu
  • Pozyskiwanie leadów sprzedażowych
  • Launching produktu lub marki

Tytuł

Internetowe kampanie promocyjne

Realizowane przez nas kampanie reklamowe coraz częściej wykorzystują synergię kanałów on-line i off-line. Crossowanie dostępnych narzędzi komunikacji pozwala nam na opracowywanie coraz to śmielszych i bardziej efektywnych przedsięwzięć. Dbamy jednak o to, aby każde z nich było w pełni dostosowane do charakterystyki produktu i oczekiwań grup docelowych.

Najwyższa skuteczność
Skuteczność zaplanowanych przez nas działań promocyjnych jest wypadkową analizy danych oraz precyzyjnego planu dotarcia z komunikatem do grupy docelowej. Stawiamy na zaangażowanie konsumentów i integrację dostępnych narzędzi, osiągając wysokie ROI.

W kampaniach sprzedażowych ściągamy ruch do lejka sprzedażowego i dzięki temu generujemy wysokie konwersje. W kampaniach wizerunkowych osiągamy szeroki zasięg, uzyskując pozytywny wydźwięk akcji.


Tytuł

Integracja 360

Tak popularny w reklamie tradycyjnej marketing mix – dzisiaj wkracza również do świata wirtualnego. Oznacza on bowiem także integrację różnych kanałów (także off-line i on-line) oraz narzędzi. Liczy się efekt!

Głównym celem naszych działań jest dotarcie do Twojego klienta, pozyskanie z nim kontaktu oraz optymalne wykorzystanie Twojego budżetu. Stawiamy przede wszystkim na efektywność zaplanowanych działań.

Znajdź swoich klientów
Obecnie strona internetowa, maile reklamowe czy kampania odsłonowa to za mało. Dziś kluczem do sukcesu jest ustalenie, co interesuje internautów, do których kierujesz swoją ofertę. Gdzie można ich znaleźć w Internecie? Co robią? O czym mówią? Czego szukają? Te informacje pozwalają nam na bezpośrednie dotarcie z ofertą tam, gdzie na pewno znajdzie odbiorców, co znacznie zwiększa szansę na zdobycie leada.

A czym jest lead? To po prostu pozyskany kontakt (e-mail, telefon lub zamówienie), czyli to, co dla Ciebie prócz sprzedaży produktu jest najważniejsze!


Tytuł

Media w Twojej kampanii reklamowej

Media zawsze dobieramy w taki sposób, aby jak najbardziej efektywnie wykorzystywać budżet i osiągać zamierzone cele wizerunkowe lub sprzedażowe. Kampanię planujemy w oparciu o najbardziej aktualne dane z uwzględnieniem charakterystyki grupy docelowej i wymagań produktu. Targetujemy reklamy behawioralnie, demograficznie i geograficznie, aby jak najpełniej wykorzystać ich potencjał.

Stały monitoring
Na tym nasza praca się nie kończy. Nadal bowiem trzymamy rękę na pulsie – przygotowany przez nas harmonogram jest na bieżąco optymalizowany w trakcie trwania kampanii. Dzięki temu szybko reagujemy na zmiany lub informację zwrotne od Twoich klientów. Dostosowujemy kreacje reklamowe, testując ich efektywność, dzięki czemu osiągamy wysokie CTR’y.

Nie interesuje Cię ilość emisji reklam? Nie szkodzi! Pracujemy także w modelu efektywnościowym, stawiając na konwersję osiąganą za pomocą naszych kampanii.


Tytuł

Skuteczny e-PR

Wizerunek Twojej firmy w Internecie budujemy w oparciu o pozytywne spojrzenia z marką oraz działania dostosowane zarówno do charakterystyki produktu, jak i oczekiwań grupy Twoich odbiorców. Pomożemy Ci nawiązać satysfakcjonujące relacje z klientami poprzez wykorzystanie wielu kanałów, w tym mediów elektronicznych. Zajmiemy się tworzeniem i publikowaniem artykułów eksperckich i tematycznych, wspierających profesjonalną promocję Twojej marki, produktów i usług za pomocą advertoriali. Tworzymy teksty zgodne ze strategią SEO, dzięki czemu wspierają one pozycjonowanie Twojej strony internetowej.

Wiemy, co się dzieje
Sekretem naszych działań są analizy branży w mediach i treści, jakie się w niej pojawiają. W kolejnym kroku wskazujemy nisze medialne oraz nawiązujemy dialog z dziennikarzami i blogerami, którzy otrzymują od nas wartościowy content.

Nie zadowalamy się półśrodkami: mierzymy i analizujemy wszystko – wydźwięk, ilość pojawiających się publikacji i komentarzy, AVE. Korzystamy z monitoringu mediów on-line i off-line oraz stałego monitoringu social media.

Pełen profesjonalizm
Decydując się na współpracę z nami dostaniesz to, czego oczekujesz: starannie opracowaną kampanię promocyjną w sieci, opartą o efektywne kanały dotarcia do odbiorców oraz profesjonalny monitoring działań, pozwalający na ocenę ich skuteczności. Z nami zbudujesz świadomość swojej marki w oczach odbiorców, jawiąc się im jako firma rzetelna i nowoczesna.

Wypełnij krótki formularz - otrzymasz gotową ofertę Szybka wycena