social-media-763731_1920.jpg

Wymiary grafik na Facebooku 2016

Działasz w social media? Poznaj aktualne wymiary grafik na najpopularniejszych portalach!

Jeżeli prowadzisz profile swojej firmy na portalach społecznościowych, z pewnością niejednokrotnie zastanawiałeś się, dlaczego udostępniane przez Ciebie elementy graficzne nie zawsze wyglądają w taki sposób, w jaki byś chciał. Dzieje się tak, ponieważ każdy z serwisów ma własne, spersonalizowane wymiary grafik, które pozwalają na prezentację tego typu treści w najbardziej korzystnej i estetycznej formie. Koniec ze zbyt szerokimi, zbyt wąskimi zdjęciami, koniec z zniekształceniami, koniec z nieproporcjonalnością! Od tej pory, dzięki naszym radom wszystkie elementy graficzne na profilach społecznościowych Twojej firmy będą wyglądały bezbłędnie. Docenią to Twoi fani i klienci.

Facebook – wymiary grafik

Rozpocznijmy od Facebooka – najbardziej popularnego do zakładania i prowadzenia kont firmowych portalu społecznościowego. Tutaj najbardziej problematycznymi wydają się być: zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle. Jednak również pozostałe grafiki możemy dostosować do potrzeb serwisu. Ich rekomendowane wymiary powinny wynosić:

  • zdjęcie profilowe – 180px x 180px,
  • zdjęcie w tle – 851px x 315px,
  • zdjęcie do udostępnianego linku – 1200px x 628px,
  • zdjęcie wydarzenia – 1200px x 450px,
  • zdjęcie w reklamie typu LikeBox – 1200px x 444px,
  • zdjęcie w reklamie wydarzenia – 1200px x 450px,
  • zdjęcie w reklamie bannerowej (w prawej kolumnie serwisu) – 1200px x 846px,
  • zdjęcie w reklamie mobilnej – 1200px x 720px,
  • zdjęcie w poście reklamowym – 1200px x 90px.

Twitter – wymiary grafik

Twitter jest kolejnym serwisem społecznościowym, za pomocą którego działania promocyjne prowadzi wiele firm. Tutaj wymiary zdjęć powinny kształtować się w następujący sposób:

  • zdjęcie profilowe – 400px x 400px,
  • zdjęcie w nagłówku – 1500px x 1500px,
  • zdjecie udostępnione na tablicy – 1024px x 512px,
  • zdjęcie w wiadomości tekstowej – 220px x 440px.

Instagram – wymiary grafik

Dla wszystkich maniaków robienia selfie oraz innych zdjęć i publikowania ich na profilach – prywatnych czy firmowych – polecamy portal Instagram. Oto polecane na nim wymiary grafik:

  • zdjęcie profilowe – 160px x 160px,
  • zdjęcie widziane na komputerze – 612px x 612px,
  • zdjęcie widziane na smartfonie – 510px x 510px.

Pinterest – wymiary grafik

Pinterest to kolejny portal dla branż nastawionych na częste umieszczanie zdjęć i innych elementów graficznych. Poznaj ich wymiary:

  • zdjęcie profilowe – 600px x 600px,
  • miniatura zdjęcia na profilu – 222px x 150px.

Google+ – wymiary grafik

Choć Google+ cieszy się średnią popularnością wśród wszystkich wymienionych portali społecznościowych, to warto posiadać na nim konto firmowe, chociażby po to, by jeszcze lepiej pozycjonować się w wyszukiwarce. Poniżej przedstawiamy najbardziej potrzebne wymiary zdjęć:

  • zdjęcie profilowe – 250px x 250px,
  • zdjęcie w tle – 2120px x 1192px,
  • zdjęcie udostępniane w poście – 250px x 250px.

Mamy nadzieję, że dzięki naszym wskazówkom od dziś profile firmowe, które prowadzisz będą prezentowały się jeszcze bardziej profesjonalnie i cieszyły oko Twoich fanów, zachęcając ich do skorzystania z Twoje oferty.

Oceń ten artykuł
4.5/5 na podstawie 60 głosów
SKUTECZNE STRONY WWW

Chciałbyś się dowiedzieć
jak możemy pomóc Twojej firmie
w osiągnięciu sukcesu?

Wyślij wiadomość

Wypełnij krótki formularz - otrzymasz gotową ofertę

Szybka wycena

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

Wypełnij krótki formularz i uzyskaj bezpłatną wycenę
Zaczynamy!
Wybierz jaka usługa Cię interesuje
Strona internetowa
Portal internetowy
Sklep internetowy
Aplikacja webowa
Pozycjonowanie
Powrót
Dalej
Strona internetowa
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Portal internetowy
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Sklep internetowy
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Aplikacja webowa
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Pozycjonowanie
Np. specyfikacja, wytyczne, opis.
Maksymalnie 5 plików jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, odt, zip lub rar o wadze do 5MB każdy.
Powrót
Dalej
Dane kontaktowe
Powrót
Wyślij formularz
Dziękujemy za wypełnienie formularza

Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Zamknij
Administratorem Państwa danych osobowych zebranych w trakcie korespondencji z wykorzystaniem formularza kontaktowego jest Iguana Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Głogowskiej 261, 60-104, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000642441, e-mail: biuro@iguanastudio.pl, nr tel. +48 61 657 93 23 / +48 61 852 50 00. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celach: realizacji czynności przed zawarciem umowy lub realizacji umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na Państwa pytania – w zależności od treści Państwa wiadomości. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest artykuł 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), tj. realizacja umowy lub podjęcie czynności przed zawarciem umowy, artykuł 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Państwa zgoda, artykuł 6 ust. 1 lit. f, tj. prawnie uzasadniony interes administratora – chęć odpowiedzi na Państwa pytania i wątpliwości. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania określonego w ust. 3 powyżej, tj. do zawarcia umowy, przedstawienia oferty handlowej, udzielenia odpowiedzi na Państwa pytania lub wątpliwości i mogą być przechowywane do upływu okresu realizacji umowy i przedawnienia roszczeń z umowy. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, z zastrzeżeniem, że prawo do przenoszenia danych osobowych dotyczy wyłącznie danych przetwarzanych w sposób wyłącznie zautomatyzowany. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody, ma prawo do jej odwołania w każdym czasie, bez uszczerbku dla przetwarzania danych osobowych przed odwołaniem zgody. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania spowoduje niemożność realizacji umowy, podjęcia czynności przed zawarciem umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na pytania lub wątpliwości.