+48 61 657 93 23

Blog – Agencja Interaktywna Iguana Studio

e-marketing

Wtyczka social media na stronie internetowej.

Ciężko wyobrazić sobie dzisiejszy świat bez istnienia social media. Większość z firm posiada od dawna swoje profile na wybranych portalach społecznościowych. Komunikują się na nich z fanami, prezentują swoją ofertę…

e-marketing

Wymiary grafik na Facebooku 2016

Działasz w social media? Poznaj aktualne wymiary grafik na najpopularniejszych portalach! Jeżeli prowadzisz profile swojej firmy na portalach społecznościowych, z pewnością niejednokrotnie zastanawiałeś się, dlaczego udostępniane przez Ciebie elementy graficzne…

e-marketing

Strategia marki – dlaczego jest niezbędna?

Strategia marki i jej istnienia jest bezwzględnie konieczna i bez wątpienia stanowi kluczowy czynnik powodzenia biznesu, jaki prowadzimy. Co kryje się pod tym pojęciem i na co zwrócić szczególną uwagę…

e-marketing

Blog firmowy – czy warto go prowadzić?

Blogosfera jest kolejną – obok mediów społecznościowych – „strefą”, w której warto zaistnieć w obecnych czasach. I nie tyczy się to wyłącznie osób indywidualnych, które udowadniają, że prowadząc blog można…

e-marketing

Jak działać w social media? Kilka złotych zasad, które powinien znać każdy

Media społecznościowe zawładnęły światem wirtualnym. A ponieważ to do niego przeniosła się spora część klientów wielu branż, nie można pozwolić sobie na to, by naszej firmy tam zabrakło. Warto jednak…

e-marketing

Wykonawca strony www – jak go wybrać?

Choć w dzisiejszych czasach stworzenie strony internetowej może wydawać się wręcz banałem, to w rzeczywistości wcale nie jest takie oczywiste. Co więcej, jeśli sami nie posiadamy umiejętności niezbędnych do budowy…

e-marketing

Logo firmy – w jaki sposób je tworzyć?

Logo firmy jest niemal tak samo ważne, jak jej nazwa. W zasadzie tworzy z nią integralną całość. Jak wykreować idealny logotyp, na co zwrócić uwagę, przy jego doborze i komu…

e-marketing

Referencje od klientów na stronie internetowej

Słuszny dowód w słusznej sprawie, czyli kilka słów na temat zamieszczania referencji od klientów na stronie internetowej Przypomnij sobie, kiedy wreszcie mogłeś pozwolić sobie na zakup pierwszego, własnego mieszkania. Próbowałeś…

e-marketing

Najważniejsze cechy dobrej strony internetowej

4 najważniejsze rzeczy, które sprawią, że Twoja strona www zrobi na kliencie nieziemskie wrażenie W zależności od branży, w jakiej specjalizuje się portal, szacuje się, że współczynnik odrzuceń wynosi średnio…

e-marketing

Krótki poradnik stania się mentorem dla swoich klientów

Krótki poradnik stania się mentorem dla swoich klientów Obecny świat przepełniony jest tanią sensacją, która w zasadzie nic nie wnosi. Twierdzi się, że społeczeństwo, mówiąc kolokwialnie, głupieje. W obliczu tego,…